Thursday, November 22, 2012

Tänupüha

Tänupüha on üks tore püha. See võiks olla iga päev, et mäletaksime olla tänulikud. Paraku kipub see igapäeva elus ikka meelest minema. Igaljuhul on Tänupüha tänuväärne võimalus endalt küsida: mille eest olen tänulik mina?

Ma olen tänulik oma kallite vanemate, perekonna ja kodu eest.
Olen tänulik heade sõprade eest.
Olen tänulik hea tervise eest.
Olen tänulik vaba aja eest.
Olen tänulik katsumuste eest, sest need teevad mind tugevamaks.
Olen tänulik selle eest, et mind on juhatatud sellele teele, millel käin.
Olen tänulik elu eest.

On öeldud, et kui Su elus on vaid üks palve, ja kui selleks on tänupalve, siis sellest piisab.
Piisab, kui vaid kord elus südamest öelda "aitäh"

Kuid kui iga päev, igal hommikul ja õhtul seda teha, on tulemuseks kindlasti õnnelik elu.
Mõtlen, et peakski kirjutama üles asjad, mida tahan meeles pidada ja pidevalt järgida.

Kui Sind miski häirib, siis on see Sinu meel, mis on häiritud. 
Vaata iseennast alati, kui see Sulle meenub. 
Ära unusta olemast tänulik. 
Süda on terve siis, kui oled kõigi vastu heasoovlik.

Katsun meeles pidada.

Õhtu poole leidsin Facebookist ka ühe ilusa pildi.. koos tsitaadiga Eckhart Tollelt:

"Kõige selle hea märkamine, mis Su elus juba olemas on, on kogu külluse aluseks."



Nüüd, päev hiljem leidsin Facebookist veel ühe foto, mida siia võiks lisada. Meenus ka, et on olemas selline asi nagu "tänulikkuse twitter" (http://www.gratitudelog.com). See on selline Twitteri-taoline keskkond, kuhu kasutajad postitavad iga päev midagi, mille üle nad tänulikud on.


No comments: